you will always be my hero

Okej, jag vet att jag suger på det här.. skrev ett litet jävla sketet inlägg och sen så föll denna bloggen i små sketna bitar, för motivationen att sätta mig framför dumburken till dator är ju lika med noll för tillfället men och andra sidan kan det vara skönt att bara få skriva av sig och det kan jag behöva tider som dessa, så jag ska ge det ett försök!
Begravning idag av min bästa, han förstod mig på ett sätt som ingen annan men samtidigt så var vi främlingar för varandra. Han kände inte mig och jag kände inte honom, men det var ändå väldigt skönt att få ett avslut på ett sätt. Slippa gå omkring och undra hela tiden. För många var han en idiot, men för mig var han det bästa som fanns, så vila i frid nu älskade far, för jag kommer att sakna möjligheten att en gång kunna få kontakt med dig igen.
Franco Casarotti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0